HTML

Utolsó kommentek

HTML

Archívum

FEL!

2010.04.26. 21:18 Kalti

Bizony, mostmár felfele is lehet pakolni. Bélám kapott ugyanis tetőcsomagtartót. Fájt rá a fogam régóta, de minimum 20 ezer forint lett volna, annyiszor meg nem használom, hogy ennyit rááldozzak. Csabinak volt elfekvőben egy univerzális, rápróbáltam, de túl sokat kellett volna gányolni rajta ahhoz, hogy használni tudjam, meg nem volt túl fényes állapotban sem, így hagytama francba. Aztán szólt, hogy van egy másik, de az valószínűleg nem lesz jó, mert gyári Mitshubishi. Egy próbát megér, gondoltam. És baszki, jó rá! Az egyik rúd túl hosszú volt, vágtam belőle 4 centit - jó barát a kis flex - és ár patent is volt. Gondoltam ezt első blikkre. 

Ma megint feldobtam, hogy lefényképezzem nektek. Gondoltam kicsit jobban megnézem, mi is a helyzet. Elég stabilnak tűnik, szerintem még a rá kerülő tetőboxszal is faszán ülne a helyén, de jobb szeretek biztosra menni tető dologban. 1,5 millimétert kell még alakítani mind a négy konzolon, és akkor aztán tényleg tökéletes lesz. 5 ezer forintért, meg 1 óra munkáért aztán tényleg tökéletes. 

Szóval szokjátok a látványt, képzeljetek oda egy fekete tetőboxot is, mert Kisköréig ezt fogjátok nézni. Végre tényleg kényelmesen elfogunk férni. 

Szólj hozzá!

Címkék: béla opel astra tetőbox tetőcsomagtartó

A bejegyzés trackback címe:

https://kaltiautoi.blog.hu/api/trackback/id/tr441953953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása